Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Pozycjonowanie stron



en
Udostępnij Drukuj Pobierz PDF
Osoba kontaktowa
Jolanta Borkowska
jolantabakowska81@gmail.com
Tel: 570 555 511
http://topranking.com.pl/pozycjonowanie-stron/

Język komunikacji:


Opis przedmiotu zamówienia

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie wizytówek w mapach Google



Wizytówki dostępne w mapach Google są świetnym narzędziem pomagającym zaistnieć na lokalnym rynku. Poprzez mapy Google zdobywamy dostęp do lokalizacji firm z wielu branży. W ten sposób użytkownik może z łatwością odnaleźć sklep pełen ciekawych produktów bądź usług. Żeby pokazać się na liście firm w swojej okolicy wystarczy uruchomić swoją wizytówkę w mapach Google. Jak to zrobić? Wśród wszelkich oferowanych usług Google trzeba wyszukać opcję Google Moja Firma oraz postępując zgodnie z wskazówkami założyć profil. Każdy kolejny krok przybliża nas do utworzenia profesjonalnej wizytówki. Wystarczy wypełnić najpotrzebniejsze dane jak nazwa firmy czy jej lokalizacja oraz dane kontaktowe, a potem je zatwierdzić. Uzupełniona o podstawowe informacje wizytówka jest przygotowana do korzystania. Warto jednak uzupełnić ją o wszelkie informacje na które jest miejsce w kolejnych zakładkach. Ostatnim etapem jest weryfikacja, by wizytówka stała się całkowicie aktywna. Mając wizytówkę dobrze pomyśleć o pozycjonowaniu jej, żeby stała się widoczna dla wielu odbiorców.



W jaki sposób pozycjonować własną wizytówkę w mapach Google?



Na pozycjonowanie firmy przez wizytówkę w mapach Google ma wpływ wiele czynników. Przede wszystkim duże znaczenie ma dystans względem użytkownika. Poszukując sklepu bądź usługi zazwyczaj sugerujemy się tym, jak blisko znajduje się od domu, dlatego wizytówka ma swoje zastosowanie szczególnie na lokalnym rynku. Im bliżej znajdujemy się klienta, tym większa szansa na wyższy wynik wyszukiwania. Oprócz tego istotna jest trafność oraz rozpoznawalność względem słowa kluczowego. Kiedy firma jest pozycjonowana pod konkretnym słowem kluczowym albo opublikowana na jej stronie treść zgadza się z poszukiwaną frazą tym większe prawdopodobieństwo, że wizytówka znajdzie się wysoko. Możliwości znajdujące się w usłudze Moja Firma dają sporo opcji, jakie mogą dodatnio zadziałać na pozycjonowanie wizytówki Google.



Dodaj informacje na temat firmy



Bazowe informacje jak nazwa, telefon i adres  należy uzupełnić o następne równie ważne dane, jakie wesprą Google w dopasowaniu wizytówki do zapytania użytkownika. Informacje kontaktowe wizytówki powinny być zgodne z danymi podanymi na stronie internetowej. Co więcej w nazwie wizytówki można dodać ogólną frazę oraz nazwę firmy (np. Firma – pozycjonowanie stron internetowych). Obok tego warto ustawić kategorie i podkategorie, jakie pokażą użytkownikom oraz Google profil firmy, tj. jej charakter. Ważna jest również lokalizacja i obszary działania. W samej lokalizacji umieszczamy adres siedziby firmy, sklepu, gabietu itp. Jeśli jednak gwarantujemy usługi poza siedzibą (np. montaż okien i drzwi w domu klineta) wtedy należy dołączyć obszar działania, a więc szerzej np. miasto, województwo.



Pozyskaj atrybuty oraz opinie klientów



Bardzo znaczące jest też pozyskanie atrybutów. Są to atrybuty związane z tym jak działa firma. Na przykład wskazują czy dana lokalizacja posiada dostęp do Wi-Fi, czy w pobliżu jest parking albo czy jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Wadą jest to, że na atrybuty nie mamy bezpośredniego wpływu, ponieważ wstawiane są one na bazie dodanych przez klientów odpowiedzi na zadane przez Google pytania. Również opinie klientów mocno wpływają na pozycjonowanie. Większość potencjalnych klientów wciąż wierzy opiniom Google, z uwagi na to warto się o nie postarać oraz co istotne, zawsze na nie odpowiadać. Za sprawą pozytywnych opinii mamy większą szansę, że Google wyświetli wizytówkę wyżej.



Dodaj produkty, usługi, unikalny opis oraz zdjęcia firmy



Unikalny opis firmy to doskonałe miejsce, by zwrócić uwagę na najważniejsze atuty firmy, jednocześnie stosując najbardziej trafne słowa kluczowe. Początkowe 250 znaków pojawia się na wizytówce firmy bez klikania w przycisk „więcej”, dlatego najlepiej pochylić się nad pierwszą częścią opisu. Co więcej dla bardziej efektywnego pozycjonowania wizytówki Google należy wymienić swoje produkty i usługi. Uzupełnienie profilu tylko wpłynie na pozycjonowanie, ale także prawdopodobnie przyciągnie większą liczbę potencjalnych klientów. Na pozycjonowanie wizytówki Google wpływa także umieszczanie zdjęć i filmów. Multimedia umieszczone w wizytówce nie tylko sprawiają, że jest ciekawsza dla odbiorców, ale również umożliwiają zamieszczenie tekstu alternatywnego opisującego zdjęcie. Regularne wstawianie zdjęć pozytywnie wpływa na pozycjonowanie.



Dodawaj wpisy



Za pomocą wpisów w wizytówkach Google dostarczamy użytkownikom ciekawych treści, jakie mogą zachęcić ich do odwiedzania naszej strony internetowej lub skorzystania z usługi. Wpisy zawierają treść sięgającą do 1500 znaków oraz odsyłacz, pod którym możemy linkować do dowolnej witryny, np. podstrony ze sklepem albo innego wybranego miejsca. Tego rodzaju wpis w wizytówce poza tym, że będzie widoczny przez długi czas (w zależności od ustawień nawet do roku), może być składową marketingu treści, w którym będziemy proponować klientom garść przydatnej wiedzy z branży. Regularna publikacja zostanie uznana właściwie jak wpisy z bloga na stronie, dlatego warto zastanowić się nad zastosowaniem takich wpisów.



Zdobywanie linków



Linki przenoszące wprost do wizytówki są dość ważnym elementem, który wpłynie na pozycjonowanie wizytówki. W tym celu warto rozejrzeć się za branżowymi lub lokalnymi forami, katalogami, blogami, portalami albo innymi miejscami, uznawanymi przez Google jako wartościowe, w których można zostawić link. Dobry profil linków wyśle Google sygnał, że warto pokazać wizytówkę na wysokiej pozycji, dlatego że odnoszą się do niej odmienne wartościowe źródła. Linkowanie ma zatem pozytywny wpływ na pozycjonowanie .



Pozycjonowanie stron Toruń


Informacje uzupełniające

Pozycjonowanie stron






Optymalizacja i pozycjonowanie wizytówek w mapach Google



Wizytówki udostępniane w mapach Google są sprawdzonym narzędziem wspierającycm zaistnienie na lokalnym rynku. Poprzez mapy Google zyskujemy dojście do lokalizacji przedsiębiorców z różnych branży. Dzięki temu użytkownik może z łatwością odnaleźć sprzedawcę potrzebnych produktów albo usług. Żeby znaleźć się pośród firm w danej okolicy jedyne, co trzeba zrobić, to uruchomić własną wizytówkę w mapach Google. Jak to zrobić? Wśród wszystkich udostępnionych usług Google należy odnaleźć usługę Google Moja Firma oraz podążając za wskazówkami uruchomić profil. Każdy następny etap przybliża nas do utworzenia kompletnej wizytówki. Wystarczy wypełnić niezbędne dane jak nazwa działalności czy jej lokalizacja oraz dane kontaktu, a potem je zatwierdzić. Uzupełniona o podstawowe informacje wizytówka jest przygotowana do korzystania. Warto jednak wzbogacić ją o dodatkowe informacje na które jest miejsce w poszczególnych zakładkach. Ostatnim etapem jest weryfikacja, aby wizytówka została całkowicie aktywna. Mając przygotowaną wizytówkę warto zastoanowić się nad pozycjonowaniem jej, aby była widoczna dla wielu odbiorców.



Jak pozycjonować wizytówkę w mapach Google?



Na pozycjonowanie firmy przez wizytówkę w mapach Google ma wpływ wiele różnych czynników. Przede wszystkim duże znaczenie ma lokalizacja względem użytkownika. Chcąc znaleźć sklep lub usługi zazwyczaj kierujemy się tym, jak blisko znajduje się od domu, dlatego wizytówka sprawdza się przede wszystkim na rynku lokalnym. Im nasza lokalizacja znajduje się bliżej potencjalnego klienta, tym większa szansa na wyższy wynik pozycjonowania. Obok tego istotna jest rozpoznawalność oraz trafność względem frazy kluczowej. Gdy firma jest pozycjonowana pod danym słowem kluczowym albo zawarta na jej stronie treść zgadza się z poszukiwaną frazą tym większe prawdopodobieństwo, że wizytówka znajdzie się wysoko. Funkcje zawarte w usłudze Moja Firma dają wiele opcji, jakie mogą pozytywnie wpłynąć na pozycjonowanie wizytówki Google.



Wypełnij informacje na temat firmy



Podstawowe dane jak nazwa, adres i telefon  lepiej uzupełnić o następne równie przydatne dane, które wesprą Google w dopasowaniu wizytówki do wyszukiwania użytkownika. Informacje kontaktowe wizytówki powinny być zgodne z danymi podanymi na stronie internetowej. Co więcej w nazwie wizytówki da się wpisać nazwę firmy razem z ogólną frazą (np. nazwa firmy pozycjonowanie wizytówek Google). Obok tego należy dodać kategorie i podkategorie, które wskażą Google oraz użytkownikom profil firmy, tj. jej zakres działań. Istotna jest również lokalizacja i obszary działania. W lokalizacji wpisujemy adres siedziby firmy, sklepu, gabietu itp. Jeśli jednak oferujemy usługi poza miejscem siedziby (np. montaż okien i drzwi w domu klineta) wtedy należy dołączyć obszar działania, czyli szerzej np. miasto lub województwo.


Pozycjonowanie Toruń

Uzyskaj atrybuty oraz opinie klientów



Niezwykle znaczące jest też uzyskanie atrybutów. Atrybuty są zespojone z tym jak działa firma. Dla przykładu informują czy dana lokalizacja posiada dostęp do Wi-Fi, czy niedaleko znajduje się parking albo czy jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Wadą jest to, że na atrybuty nie mamy bezpośredniego wpływu, ponieważ dodawane są one na podstawie dodanych przez klientów odpowiedzi na zadane przez Google pytania. Same opinie klientów oddziałują na pozycjonowanie. Znaczna część potencjalnych klientów wciąż wierzy opiniom Google, z uwagi na to warto się o nie postarać oraz co ważne, zawsze na nie odpowiadać. Za sprawą pozytywnych opinii zyskujemy większą szansę, że Google pokaże wizytówkę wyżej.



Wstaw produkty, usługi, unikalny opis oraz zdjęcia firmy



Unikalny opis firmy to najlepsze miejsce, aby wskazać najważniejsze informacje na temat firmy, stosując najbardziej trafne słowa kluczowe. Pierwsze 250 znaków pojawia się na wizytówce firmy bez używania przycisku „więcej”, dlatego najlepiej skupić się nad początkową częścią opisu. Ponadto dla lepszego rezultatu pozycjonowania wizytówki Google warto wpisać swoje produkty i usługi. Wypełnienie profilu tylko wpłynie na pozycjonowanie, ale także prawdopodobnie zachęci większą ilość potencjalnych klientów. Na pozycjonowanie wizytówki Google wpływa też wstawianie zdjęć i filmów. Multimedia znajdujące się w wizytówce nie tylko uatrakcyjniają ją dla odbiorców, ale również umożliwiają dodanie tekstu alternatywnego opisującego zdjęcie. Częste publikowanie zdjęć korzystnie wpływa na pozycjonowanie.



Dodawaj wpisy



Za sprawą wpisów w wizytówkach Google dostarczamy klientom interesujących treści, jakie mogą zachęcić ich do odwiedzania naszej strony WWW albo wypróbowania usługi. Wpisy umożliwiają dodanie treści do 1500 znaków i przycisk, za pomocą którego możemy linkować do wybranej strony, np. podstrony ze sklepem lub innego miejsca. Tego rodzaju wpis w wizytówce poza tym, że będzie widoczny przez wiele czasu (zakres dat można samodzielnie ustalić nawet na cały rok), może być elementem marketingu treści, gdzie będziemy udostępniać klientom trochę ciekawej wiedzy z branży. Częsta publikacja zostanie uznana właściwie jak wpisy z bloga na stronie, dlatego warto zastanowić się nad zastosowaniem takich wpisów.



Pozyskiwanie linków



Linki odsyłające bezpośrednio do wizytówki są dość ważnym elementem, jaki zadziała na pozycjonowanie wizytówki. W tym celu warto rozpatrzeć się za lokalnymi lub branżowymi katalogami, forami, portalami blogami i innymi miejscami, ocenianymi przez Google jako wartościowe, gdzie można umieścić odsyłający link. Obszerny profil linków da Google znak, że warto pokazać wizytówkę w czołówce pozycji, ponieważ odsyłają do niej odmienne wartościowe strony. Linkowanie ma zatem korzystny wpływ na pozycjonowanie .




Pozycjonowanie Toruń



Nabywcy z zagranicy


  • Afganistan
  • Albania
  • Czarnogóra
  • Algieria
  • Słowenia
  • Argentyna
  • Angola
  • Zjednoczone Emiraty Arabskie
  • Polska
  • Arabia Saudyjska
  • Antigua i Barbuda
  • Zambia
  • Malta
  • Anguilla

Legenda
- Główne rynki zainteresowania
- Oddziały
- Nabywcy z zagranicy

CPV


  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
  • Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
Typ oferty
Sprzedaż
Kraj
Polska
Termin składania ofert
04.06.2022
Ważna od
09.10.2021
Branże
Film, Usługi finansowe, Fotografia, Rzemiosło artystyczne, Rolnictwo i leśnictwo, Handel, Wydawnictwa, Zboża, Mięso, Ryby, Warzywa i owoce, Leśnictwo i pozyskiwanie drewna, Górnictwo i przemysł wydobywczy, Doradztwo/consulting/edukacja, Zdrowie i medycyna, IT/ICT,
Minimalna wartość zamówienia
500.00
Waluta
EUR
Nabywcy poza granicami kraju
TAK

Inne oferty i przetargi

Gabinet Kosmetyczny Toruń


Upiększające zabiegi w gabinecie kosmetycznym


branże: Zdrowie i medycyna,Doradztwo/consulting/edukacja,Handel,IT/ICT,Usługi finansowe,Wydawnictwa,Fotografia,Muzyka,Film,Rzemiosło artystyczne,Wzornictwo i projektowanie mody,Media i reklama,Sektor kreatywny,Organizacja targów i wydarzeń,Turystyka, sport i rekreacja,Transport i logistyka,Architektura,Budownictwo,Budownictwo i architektura,Ochrona środowiska,Energia i surowce odnawialne,Pozostałe wyroby,Gry i zabawki,Sprzęt sportowy,Instrumenty muzyczne,Pozostałe branże,Przemysł jubilerski,Wyposażenie wnętrz,Drzwi i okna,Meble,Produkcja mebli,Pozostały sprzęt transportowy,Przemysł lotniczy i kosmiczny,Pojazdy szynowe,Statki i łodzie,Części i akcesoria samochodowe,Pozostałe pojazdy samochodowe,Autobusy,Samochody osobowe,Produkcja środków transportu,Narzędzia mechaniczne,Produkcja pozostałych maszyn,Maszyny dla przemysłu papierniczego,Maszyny dla przemysłu odzieżowego,Maszyny dla przetwórstwa spożywczego,Maszyny dla górnictwa i budownictwa,Maszyny dla metalurgii,Maszyny dla rolnictwa i leśnictwa,Maszyny ogólnego przeznaczenia,Pozostały sprzęt elektryczny,AGD,Oświetlenie,Pozostałe wyroby elektroniczne i optyczne,Instrumenty optyczne i sprzęt fotograficzny,Sprzęt medyczny/rehabilitacyjny,Aparatura pomiarowa i zegarki,Elektronika użytkowa,Komputery,Maszyny i urządzenia,Wojskowe pojazdy bojowe,Broń i amunicja,Przemysł obronny i zbrojeniowy,Produkcja metalowych wyrobów gotowych,Produkcja metali nieżelaznych,Produkcja metali żelaznych,Produkcja i przetwórstwo metali,Biotechnologia,Przemysł farmaceutyczny,Farmacja i biotechnologia,Przemysł petrochemiczny,Wyroby z gumy i tworzyw sztucznych,Pozostałe wyroby chemiczne,Kosmetyki,Farby i lakiery,Pestycydy,Wyroby chemiczne w formach podstawowych,Przemysł chemiczny i kosmetyczny,Poligraficzne,Papier,Wyroby z drewna (bez mebli),Przemysł drzewny i papierniczy,Pozostałe tekstylia,Dywany i dekoracje,Tekstylia,Wyroby skórzane,Odzież i obuwie,Odzież, tekstylia, wyroby skórzane,Produkty tytoniowe,Napoje alkoholowe,Pozostałe produkty spożywcze,Kawa, herbata i przyprawy,Słodycze,Wyroby mleczarskie,Oleje i tłuszcze spożywcze,Wyroby zbożowe, piekarske i mączne,Wyroby z warzyw i owoców,Wyroby z mięsa i ryb,Przetwórstwo spożywcze,Pozostałe górnictwo i wydobywanie,Rudy metali,Ropa naftowa i gaz ziemny,Węgiel kamienny i brunatny,Górnictwo i przemysł wydobywczy,Mięso,Ryby,Leśnictwo i pozyskiwanie drewna,Warzywa i owoce,Zboża,Rolnictwo i leśnictwo
data: 27.11.2021 - 26.05.2022  

Kosmetologia


Popularne zabiegi w gabinecie kosmetycznym


branże: Zdrowie i medycyna,Doradztwo/consulting/edukacja,Handel,IT/ICT,Usługi finansowe,Wydawnictwa,Fotografia,Muzyka,Film,Rzemiosło artystyczne,Wzornictwo i projektowanie mody,Media i reklama,Sektor kreatywny,Organizacja targów i wydarzeń,Turystyka, sport i rekreacja,Transport i logistyka,Architektura,Budownictwo,Budownictwo i architektura,Ochrona środowiska,Energia i surowce odnawialne,Pozostałe wyroby,Gry i zabawki,Sprzęt sportowy,Instrumenty muzyczne,Pozostałe branże,Przemysł jubilerski,Wyposażenie wnętrz,Drzwi i okna,Meble,Produkcja mebli,Pozostały sprzęt transportowy,Przemysł lotniczy i kosmiczny,Pojazdy szynowe,Statki i łodzie,Części i akcesoria samochodowe,Pozostałe pojazdy samochodowe,Autobusy,Samochody osobowe,Produkcja środków transportu,Narzędzia mechaniczne,Produkcja pozostałych maszyn,Maszyny dla przemysłu papierniczego,Maszyny dla przemysłu odzieżowego,Maszyny dla przetwórstwa spożywczego,Maszyny dla górnictwa i budownictwa,Maszyny dla metalurgii,Maszyny dla rolnictwa i leśnictwa,Maszyny ogólnego przeznaczenia,Pozostały sprzęt elektryczny,AGD,Oświetlenie,Pozostałe wyroby elektroniczne i optyczne,Instrumenty optyczne i sprzęt fotograficzny,Sprzęt medyczny/rehabilitacyjny,Aparatura pomiarowa i zegarki,Elektronika użytkowa,Komputery,Maszyny i urządzenia,Wojskowe pojazdy bojowe,Broń i amunicja,Przemysł obronny i zbrojeniowy,Produkcja metalowych wyrobów gotowych,Produkcja metali nieżelaznych,Produkcja metali żelaznych,Produkcja i przetwórstwo metali,Biotechnologia,Przemysł farmaceutyczny,Farmacja i biotechnologia,Przemysł petrochemiczny,Wyroby z gumy i tworzyw sztucznych,Pozostałe wyroby chemiczne,Kosmetyki,Farby i lakiery,Pestycydy,Wyroby chemiczne w formach podstawowych,Przemysł chemiczny i kosmetyczny,Poligraficzne,Papier,Wyroby z drewna (bez mebli),Przemysł drzewny i papierniczy,Pozostałe tekstylia,Dywany i dekoracje,Tekstylia,Wyroby skórzane,Odzież i obuwie,Odzież, tekstylia, wyroby skórzane,Produkty tytoniowe,Napoje alkoholowe,Pozostałe produkty spożywcze,Kawa, herbata i przyprawy,Słodycze,Wyroby mleczarskie,Oleje i tłuszcze spożywcze,Wyroby zbożowe, piekarske i mączne,Wyroby z warzyw i owoców,Wyroby z mięsa i ryb,Przetwórstwo spożywcze,Pozostałe górnictwo i wydobywanie,Rudy metali,Ropa naftowa i gaz ziemny,Węgiel kamienny i brunatny,Górnictwo i przemysł wydobywczy,Mięso,Ryby,Leśnictwo i pozyskiwanie drewna,Warzywa i owoce,Zboża,Rolnictwo i leśnictwo
data: 27.11.2021 - 26.05.2022  

Zobacz więcej ofert