Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Dofinansowanie na promocję w krajach Zatoki Perskiej - wydłużony termin naboru

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Magdalena Zwolińska | 2020-03-20 12:26:10
dubaj, expo, it, ict, targi, misje, dofinansowanie, go to brand, parp

Od 3 marca br. przedsiębiorcy mogą składać wnioski na sfinansowanie promocji swoich marek produktowych podczas Wystawy Światowej EXPO 2020 w Dubaju, która rozpocznie się 20 października br. W dodatkowym konkursie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach „Go to Brand” uruchomiono specjalny instrument dedykowany obecności firm w wydarzeniach towarzyszących EXPO. Maksymalne wsparcie dla firmy, która chce wejść ze swoją ofertą na rynki krajów Zatoki Perskiej to 425 670 zł.

Przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie m.in. kosztów związanych z udziałem w wydarzeniach targowych w krajach Zatoki Perskiej (w tym imprezach towarzyszących EXPO) czy doradztwa w zakresie zdobywania rynków dla innowacyjnych produktów.

Budżet konkursu wynosi 50 mln zł, z czego 15 mln zł przeznaczono na projekty z województwa mazowieckiego. Maksymalna wartość dofinansowania wynosi 425 670 zł (100 tys. euro) przy łącznej wartości projektu do 1 mln zł. Wkład własny przedsiębiorcy wynosi minimum 15 proc. Wnioski o dofinansowanie można składać online od 3 marca do 14 maja 2020 r. (poprzedni termin naboru - 31 marca 2020 r.).

Zmiana terminu zakończenia naboru z 31 marca 2020 r. ma na celu złagodzenie negatywnego wpływu koronawirusa na funkcjonowanie firm, w tym umożliwienie efektywnego aplikowania po środki finansowe pochodzące z funduszy unijnych.

Wszystkie szczegóły, w tym dokumentację konkursową, znajdziecie na stronie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiebiorczości.