Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polska na Gamescom 2019 - podsumowanie

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Magdalena Zwolińska | 2019-09-23 15:31:25
gamescom, kolonia, gaming, targi

W dniach 20-22 sierpnia 2019 r. w Kolonii, w Niemczech, odbyła się kolejna edycja międzynarodowych targów gier interaktywnych i rozrywki - Gamescom. Po raz drugi w historii Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości była obecna na targach z polskim stoiskiem informacyjno-promocyjnym w ramach Branżowego Programu Promocji IT/ICT.

 

Gamescom to największe w Europie i drugie największe na świecie targi gier komputerowych. Tylko w zeszłym roku targi w Kolonii odwiedziło 370 tysięcy osób ze 106 krajów, w tym ponad 5 tysięcy dziennikarzy branżowych, a swoją ofertę zaprezentowało około tysiąca wystawców z 56 państw. W tegorocznej edycji swój udział w wydarzeniu zgłosiło ponad 1200 wystawców z 48 krajów.

 

 

W trakcie tegorocznej edycji targów Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, zorganizowała stoisko o powierzchni 49 mkw. Ponadto, w ramach współpracy z partnerami instytucjonalnymi i stowarzyszeniami branżowymi, w tym Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Agencją Rozwoju Przemysłu, Instytutem Polskim w Dusseldorfie, Konsulatem Generalnym RP w Kolonii, a także Fundacją Indie Games Poland udało się zorganizować wspólną strefę prezentacji polskich firm o powierzchni 270 m2 zlokalizowaną zarówno w strefie B2B (170 m2), jak i B2C (100m2).

 

 

W tym roku na stoisku PARP polskim firmom umożliwiono promocję za pośrednictwem tradycyjnych materiałów informacyjnych, jak i materiałów audiowizualnych. Ponadto firmy uczestniczące w targach osobiście miały możliwość organizacji spotkań b2b, w trakcie których bezpośrednio prezentowały swoją ofertę potencjalnym kontrahentom. W sumie z możliwości promocji oferty na stoisku skorzystało 36 polskich firm, w tym 33 pojawiło się osobiście na targach.