Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polska na TechCrunch Disrupt 2018 w San Francisco - podsumowanie

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Sławomir Biedermann | 2018-11-26 15:56:25
startupy, it, techcrunch, usa, san francisco

7 września 2018 r. zakończyła się konferencja TechCrunch Disrupt w San Francisco, w trakcie której Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości po raz drugi zorganizowała polskie stoisko informacyjno-promocyjne w ramach Branżowego Programu Promocji IT. Jest to jedna z największych w Ameryce Północnej konferencji poświęconych nowoczesnym technologiom i innowacjom.

 

TechCrunch Disrupt, podobnie jak w 2017 r., cieszyło się dużym zainteresowaniem wśród polskich młodych firm. W tym roku na indywidualnych stoiskach swoją ofertę promowało łącznie 25 rodzimych startupów. Łącznie na stoiskach indywidualnych i w ramach stoiska zorganizowanego przez PARP, podczas TechCrunch Disrupt miało okazję zaprezentować się 57 polskich podmiotów.

 

 

Podczas wydarzenia, oprócz promocji na indywidualnych stoiskach i na stoisku PARP, firmy miały również okazję wziąć udział w spotkaniach b2b, a także wielu specjalistycznych konferencjach i panelach ekspertów.

 

 

Lista firm, które promowały swoją ofertę podczas TechCrunch Disrupt 2018: