Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Ogłoszono kolejny konkurs w ramach poddziałania 3.3.3 PO IR Go to Brand

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Magdalena Zwolińska | 2018-03-02 11:18:13
go to brand, dofinansowanie, parp, program operacyjny inteligentny rozwój, po ir, poir, 3.3.3

4 kwietnia 2018 r. zostanie uruchomiony kolejny nabór w ramach poddziałania 3.3.3 POIR dla firm, które chciałyby ubiegać się o dofinansowanie działań promocyjnych za granicą. Konkurs obejmie m. in. przedsiębiorców z sektora ICT. Wnioski o dofinansowanie realizacji projektów można składać do 8 maja 2018 r. (w ostatnim dniu naboru do godz. 16:00:00).

Rodzaje projektów podlegających dofinansowaniu

W ramach poddziałania 3.3.3 PO IR dofinansowanie mogą otrzymać przedsiębiorcy realizujący projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach objętych programem promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych i/lub uczestnictwa w działaniach promocyjnych przewidzianych w branżowych programach promocji, w celu promowania marek produktowych (wyrobów/usług), które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki.

 

Rodzaje podmiotów mogących ubiegać się o dofinansowanie

O dofinansowanie w ramach konkursu mogą ubiegać się podmioty spełniające kryteria mikroprzedsiębiorcy, małego lub średniego przedsiębiorcy,  prowadzący działalność gospodarczą na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

 

Kwota środków przeznaczona na dofinansowanie projektów:

  1. zlokalizowanych w województwie mazowieckim wynosi 30 000 000 zł;
  2. zlokalizowanych w województwach innych niż mazowieckie wynosi 120 000 000 zł.

 

Maksymalna wartość kosztów kwalifikowalnych projektu w przypadku:

  • jednego programu promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych wynosi 500 000 zł,
  • co najmniej dwóch programów promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych wynosi 1 000 000 zł,
  • branżowego programu promocji wynosi 1 000 000 zł,
  • branżowego programu promocji i co najmniej jednego programu promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych wynosi 1 000 000 zł.

 

Maksymalna intensywność dofinansowania wynosi:

  • w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
  • w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego oraz pomocy de minimis na sfinansowanie pozostałych kosztów projektu – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
  • w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci tylko pomocy de minimis w zakresie kosztów projektu:
  1. do 60% - dla średniego przedsiębiorcy;
  2. do 75% - dla małego przedsiębiorcy;
  3. do 80% - dla mikroprzedsiębiorcy z województwa mazowieckiego;
  4. do 85% - dla pozostałych mikroprzedsiębiorców.

 

Rodzaje kosztów kwalifikujących się do dofinansowania:

  • koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa MŚP w danych targach lub danej wystawie,
  • koszty usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy, 
  • koszty szkolenia w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy,
  • koszty podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach gospodarczych lub programie wspierającym rozwój na rynkach zagranicznych w zakresie i według stawek określonych w przepisach w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej poza granicami kraju,
  • koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych,
  • koszty rezerwacji miejsca wystawowego na targach, opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego,
  • koszty reklamy w mediach targowych,
  • koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach,
  • koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej,
  • koszty informacyjno-promocyjne projektu.

 

Szczegółowe informacje dotyczące konkursu