Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polskie firmy promują się na targach CeBIT 2017

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Magdalena Zwolińska | 2017-03-30 10:26:57
cebit 2017, cebit, sektor ict, polski sektor ict, hannover

W trakcie trwających właśnie w Hanowerze Międzynarodowych Targów Teleinformatycznych CeBIT 2017, rodzime firmy mają wyjątkową okazję do promocji swojej oferty na polskim stoisku informacyjno-promocyjnym realizowanym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach poddziałania 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój (POIR).

Oprócz stoiska narodowego, na targach promują się także polskie regiony. Swoje stoiska mają województwa śląskie, łódzkie i pomorskie.

Polskie firmy obecne na stoiskach regionalnych aktywnie wykorzystują możliwości promocyjne, jakie daje im stoisko organizowane przez PARP. Wśród firm obecnych na stoiskach regionalnych prezentują się takie marki jak Sito Poland, Smart Media, Volanto, VR Visio, czy Blastlab (województwo pomorskie), BinarApps, eEngine, Inovatica, Liki Mobile Solutions, MPC Paweł Oleksiewicz (województwo łódzkie), Com Vision Sp. z o.o., Digital Core Design Sp. z o.o. Sp.k., FIS-SST Sp. z o.o., Ganso Sp. z o.o., Positive Power Sp. z o.o., Smart in Sp. z o.o. i Śląskie Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Sp. z o.o. (województwo śląskie).

Na polskim stoisku informacyjno-promocyjnym swoją ofertę prezentuje łącznie ponad 30 firm z całej Polski, w tym beneficjenci poddziałania 3.3.3 POIR. PARP na bieżąco prowadzi relację z wydarzenia w mediach społecznościowych na Facebooku (www.facebook.com/ICT.BPP, #PolishICT, #PolishICTstand), Twitterze i Instagramie (w obu przypadkach: @PL_ICT_PROGRAM).

Zapraszamy do odwiedzenia polskiego stoiska na targach CeBIT 2017! Znajdujemy się w hali 7, stoisko E40.





1